jump to navigation

Inspiration till ditt nya sovrum 15 maj, 2009

Posted by sofiarasmus in Design, Designers, Heminredning, Inredning, Inredningstips, Inspiration, Möbler, Sovrum, Speglar, Stolar.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

 

Inspiration: jordnära sovrum

Inspiration: olika sovrum

Här är lite blandade stilar på sovrum som kan inspirera och ge nya idéer. Sängen placeras på lite olika sätt för att fylla sin funktion. Några är inspirerade av Asien och några är faktisk från Asien, närmare bestämt Japan. Kan du se skillnaden? Och vilken stil tycker du om mest. Betygsätt gärna från 1-5 och bilderna 1-5…. ;)

Kommentarer»

1. Emma-Lisa - 19 maj, 2009

Missförstå mig rätt nu. Cykeln är min egen och jag har nog haft den i 15 år, men när nyckeln gick sönder i låset var jag rädd att gå till cykelreparatören då jag misstänkte att han med all säkerhet skulle tro att jag stulit den ;)
Vilka underbara sovrum förresten! som jag önskar mig ett stort och vackert sovrum. ha en fortsatt trevlig dag

2. Snygga sovrum med olika skepnad – underbar och härlig heminredning « Heminredning och inspiration - 15 september, 2009

[...] D.S. Här är våra tidigare sovrum [...]


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

