jump to navigation

Världens mysigaste sovrum tycker jag 3 maj, 2009

Posted by sofiarasmus in Design, Designers, Heminredning, Inredning, Inredningstips, Inspiration, Möbler, Sovrum, Trägolv.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

 

Inspiration sovrum

Inspiration sovrum

Det här sovrummet har allt det jag drömmer om. Vet inte vad det är men det ser bara såååååå härligt ut. Jag hör fåglar kvittra, ett hav som rullar in, och känner en sval bris fläkta från det öppna fönstret. En god bok gör inte saken sämre. En kioskvältare. Här får jag energi.

 

Det här är inspiration för dig som ska skapa ett nytt sovrum till dig själv, eller barnen. Kanske funkar det på sommarstället.

Kommentarer»

1. linnea - 7 maj, 2009

gud vad vackert! perfekt blogg att kika i nu när jag snart flyttar!

Mr Manolo - 8 maj, 2009

Du är alltid välkommen till oss för inspiration och råd!


Kommentera

