jump to navigation

Här vill jag ligga och njuta! 23 januari, 2010

Posted by sofiarasmus in Badkar, Badrum, Design, Designers, Heminredning, Inredning, Inredningstips, Inspiration, Möbler, Stolar, Vardagsrum.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback
Vackert badkar och minst lika vacker natur

Vackert badkar och minst lika vacker natur

Nya badkaret Ambrosia från Pearl Baths är den ena saken jag vill ha. Det andra jag önskar mig är naturen och mystiken utanför fönstret. Tänk att ligga där med något gott i glaset, och bara vara. Jag hör redan fåglar sjunga, grodor kvacka och en räv som ylar…

Kommentarer»

1. Johan - 28 januari, 2010

Härlig miljö!


Kommentera

