jump to navigation

Designhotellet Maison Moschino och röda rosor 8 februari, 2011

Posted by sofiarasmus in Design, Designers, Heminredning, HOOM, Hotell, Inredning, Inredningstips, Inspiration, Möbler.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback
På en bädd av rosor...

På en bädd av rosor...

Vi närmar oss Alla hjärtans dag med stormsteg. Jag hittade det här designhotellet och blev imponerad av fantasifullheten och kopplingen till temat. Namnet är Maison Moschino och det har närmare 70 unikt inredda rum. Plockade direkt ut mitt favoritrum. Om jag gillar röda rosor? Ja! Om jag gillar att få många röda rosor? Ja!

Kommentarer»

1. Frida - 8 februari, 2011

Åhh vad fint jag säger också JA & JA

2. sofiarasmus - 8 februari, 2011

Då säger vi JAAAAAAAAAAAA och JAAAAAAAAAAAA ihop.😉


Kommentera

