jump to navigation

Inspiration är något komplicerat 7 april, 2011

Posted by sofiarasmus in Bord, Design, Designers, Heminredning, Inredning, Inredningstips, Inspiration, Matsal, Möbler, Vardagsrum.
Tags: , , , , , , , , , , , , ,
trackback
Vacker bild ger inspiration

Vacker bild ger inspiration

Den här bilden ger mig inspiration. Jag tycker den är vacker. En kombination av patina, rustik historia, och vackert ljus och läckert golv. MEN jag tycker inte att bordet är så fint. Visst, det är i valnöt, men, om jag ska vara ärlig, så är det lite för italienskt för min smak. Ibland blir deras form lite ”mycket”. Alltså, inspiration är att hitta ”något” som man gillar. Håller någon med?

Kommentarer»

1. Pastis - 8 april, 2011

Japp håller helt med! Ha en skön fredag!


Kommentera

